Czy opakowania do sklepu internetowego muszą być w wielu różnych rozmiarach?
Właściciele niektórych sklepów oferujących szeroki wybór różnego rodzaju produktów, decydują się na zamówienie różnej wielkości tekturowych pudełek fasonowych. Ma to oczywiście swoje uzasadnienie, gdyż zawsze ich wybór powinien być podyktowany produktami, którymi zostaną wypełnione.
W przypadku asortymentu o cięższych gabarytach, karton musi mieć właściwą gramaturę oraz odpowiednią ilość warstw. Dobrze jest więc zamówić opakowania z bigowaniem, czyli te posiadające kilka wariantów zgięć, dzięki czemu po złożeniu umożliwiają wykorzystanie ich w różnych wariantach, różniących się od siebie tylko kilkoma centymetrami grubości czy szerokości.
Okazuje się, że wybór trzech głównych rozmiarów pudelek fasonowych w zupełności wystarczy do pakowania najpopularniejszych produktów. Pozwoli to nie tylko na sprawniejsze realizowanie zamówień, ale również wynegocjowanie korzystnej stawki przy zamawianiu tekturowych pudełek fasonowych.
Polecane rozmiary to:
• mały karton – 250 x 150 x 100 mm,
• średni karton – 400 x 200 x 200 mm,
• duży karton – 600 x 400 x 400 mm.